Bakusui Shouha:
U¿ytkownik tej techniki musi posiadaæ ogromne pok³ady chakry, tylko dziêki nim technika mo¿e przynie¶æ prawid³owy rezultat. Z ust u¿ytkownika wylatuje ogromny strumieñ wody który nastêpnie zmienia siê w wielka fale, zalewaj±c cale otoczenie.
Ranga: B
Daibakufu no Jutsu:
Po wykonanych pieczêciach wokó³ przeciwnika tworzy sie wodny okr±g który zaraz po tym zamienia siê w ogromna wodn± tr±bê atakuj±c przeciwnika z niewyobra¿aln± si³±.
Ranga: A
Daibakuryuu no Jutsu:
Na tafli wody tworzy sie wir z du¿± si³± wci±gaj±c wszystko co jest wokó³ niego.
Ranga: C
Goshokuzame:
Po przy³o¿eniu d³oni do wody, z 5 palców tworzy siê piec rekinów które mog± bardzo ³atwo rozszarpaæ przeciwnika nie najlepiej p³ywaj±cego.
Ranga: B
Gousuiwan no Jutsu:
Technika dziêki której mo¿emy zmieniæ nie co nasze cia³o dziêki wodzie. Przyk³adowo powiêkszyæ tkankê miê¶niow±.
Ranga: B
Hahonryuu:
Wytworzenie na d³oni mocno skoncentrowanej natury chakry, do¶æ mocny atak przeciwko naturom od których Suiton jest silniejszy.
Ranga: A
Kirigakure no Jutsu:
Technika dziêki której mo¿na bardzo ³atwo ukryæ siê we mgle, im wiêcej w³o¿ymy w to chakry tym gêstsza mg³a na wiêkszy obszar.
Ranga: D
Kokuun no Jutsu:
Wywo³anie czarnego deszczu który zawiera w sobie ³atwo palna substancje.
Ranga: C
Mizuame Nabara:
Z ust u¿ytkownika wyp³ywa gêsta i bardzo kleista ma¼ przez co mniej do¶wiadczeni shinobi ³atwo wpadaj± w pu³apkê i s± unieruchomieni.
Ranga: C
Mizu Bunshin no Jutsu:
U¿ytkownik musi znajdowaæ siê w pobli¿u wody a wtedy powstaje wodny klon. Od tych klonów jednak nie mo¿na siê oddalaæ bardzo daleko.
Ranga: C
Mizu Kamikiri:
Po przez uderzenie stopa lekko w ziemie przywo³ujemy wodê z pod ziemi. Ta tworzy szczelinê i z du¿± si³± wylatuje w powietrze.
Ranga: C
Mizu Kawarimi:
Technika dziêki której zamiast zwyk³ego Kawarimi u¿ywamy do tego natury chakry Suiton, zazwyczaj koñczy siê to zamiana w ka³u¿ê.
Ranga: C
Mizu no Muchi:
Tworzenie w d³oni bicza z wody, którym w dodatku mo¿emy obwi±zaæ przeciwnika i go unieruchomiæ.
Ranga: C
Mizukiri no Yaiba:
Wytworzenie ostrego i bardzo wytrzyma³ego miecza z chakry Suiton. Jest mocniejszy ni¿ zwyk³a stal.
Ranga: B
Mizurappa:
Po z³o¿eniu odpowiednich pieczêci z ust wypuszczamy mocny strumieñ wody w naszego przeciwnika.
Ranga: C
Suigadan:
Z wody wystrzeliwuj± strumienie wodne przypominaj±ce ¶ruby, okrêcaj±c siê w okó³ w³asnej osi mog± przebiæ siê przez cia³o.
Ranga: C
Suijinheki:
Technika g³ownie defensywna, z ust wypuszczamy du¿y strumieñ wody który ma nas ochroniæ przed atakiem Katon.
Ranga: B
Suikodan no Jutsu:
Technika przypominaj±ca nie co bicze wodne. Z wody tworz± siê bicze które kieruj± siê w przeciwnika i tam siê rozbijaj±.
Ranga: B
Suirou no Jutsu:
Dziêki tej technice mo¿emy z³apaæ naszego przeciwnika w wodnej kuli. Dzieki niej przeciwnik nie mo¿e siê ruszyæ, jednak my nie mo¿emy wyj±æ w³asnej reki z kuli.
Ranga: B
Suiryuuben:
Nad g³ow± tworzymy wielka wodna kule która nastêpnie wystrzeliwuje promienie wodne w ka¿dego z przeciwników. Do¶æ mocna technika na wielu wrogów.
Ranga: A
Suiryuudan no jutsu:
Bardzo mocny atak przy u¿yciu natury Suiton. Z wody tworzymy ogromnego wodnego smoka który gdy trafi przeciwnika jest w stanie rozbiæ go jeszcze o kilka drzew, dopiero wtedy traci na sile.
Ranga: B
Suishouha:
Atak polegaj±cy na wytworzeniu wielkiej tr±by wodnej przesuwaj±cej siê w kierunku przeciwnika z du¿± szybko¶ci±.
Ranga: B
Suishuu Gorugon:
Z jednej reki wysy³amy na przeciwnika wielkiego wodnego wê¿a, która mo¿e pogry¼æ przeciwnika a nawet po³kn±æ do swoich wodnych wnêtrzno¶ci.
Ranga: B
Suitenhoufutsu:
Po wykonaniu kilku pieczêci przyzywamy wodê z pod ziemi aby wyp³ynê³a a nastêpnie otoczy³a przeciwnika. Przeciwnik znajduj±c siê w kuli nie mo¿e oddychaæ i siê z niej wydostaæ od wewn±trz. Kul± mo¿na sterowaæ na wszystkie kierunki.
Ranga: B
Taihoudan:
Z ust wypuszczamy mocny strumieñ wody.
Ranga: C
Takitsubo no Jutsu:
Zwyk³a technika Suiton dziêki której mo¿emy zmieniæ urze¼bienie terenu, na przyk³ad stworzyæ wodospad, jezioro czy strumyk.
Ranga: C
Offline