Bakusui Shouha: Użytkownik tej techniki musi posiadać ogromne pokłady chakry, tylko dzięki nim technika może przynieść prawidłowy rezultat. Z ust użytkownika wylatuje ogromny strumień wody który następnie zmienia się w wielka fale, zalewając cale otoczenie. Ranga: B
Daibakufu no Jutsu: Po wykonanych pieczęciach wokół przeciwnika tworzy sie wodny okrąg który zaraz po tym zamienia się w ogromna wodną trąbę atakując przeciwnika z niewyobrażalną siłą. Ranga: A
Daibakuryuu no Jutsu: Na tafli wody tworzy sie wir z dużą siłą wciągając wszystko co jest wokół niego. Ranga: C
Goshokuzame: Po przyłożeniu dłoni do wody, z 5 palców tworzy się piec rekinów które mogą bardzo łatwo rozszarpać przeciwnika nie najlepiej pływającego. Ranga: B
Gousuiwan no Jutsu: Technika dzięki której możemy zmienić nie co nasze ciało dzięki wodzie. Przykładowo powiększyć tkankę mięśniową. Ranga: B
Hahonryuu: Wytworzenie na dłoni mocno skoncentrowanej natury chakry, dość mocny atak przeciwko naturom od których Suiton jest silniejszy. Ranga: A
Kirigakure no Jutsu: Technika dzięki której można bardzo łatwo ukryć się we mgle, im więcej włożymy w to chakry tym gęstsza mgła na większy obszar. Ranga: D
Kokuun no Jutsu: Wywołanie czarnego deszczu który zawiera w sobie łatwo palna substancje. Ranga: C
Mizuame Nabara: Z ust użytkownika wypływa gęsta i bardzo kleista maź przez co mniej doświadczeni shinobi łatwo wpadają w pułapkę i są unieruchomieni. Ranga: C
Mizu Bunshin no Jutsu: Użytkownik musi znajdować się w pobliżu wody a wtedy powstaje wodny klon. Od tych klonów jednak nie można się oddalać bardzo daleko. Ranga: C
Mizu Kamikiri: Po przez uderzenie stopa lekko w ziemie przywołujemy wodę z pod ziemi. Ta tworzy szczelinę i z dużą siłą wylatuje w powietrze. Ranga: C
Mizu Kawarimi: Technika dzięki której zamiast zwykłego Kawarimi używamy do tego natury chakry Suiton, zazwyczaj kończy się to zamiana w kałużę. Ranga: C
Mizu no Muchi: Tworzenie w dłoni bicza z wody, którym w dodatku możemy obwiązać przeciwnika i go unieruchomić. Ranga: C
Mizukiri no Yaiba: Wytworzenie ostrego i bardzo wytrzymałego miecza z chakry Suiton. Jest mocniejszy niż zwykła stal. Ranga: B
Mizurappa: Po złożeniu odpowiednich pieczęci z ust wypuszczamy mocny strumień wody w naszego przeciwnika. Ranga: C
Suigadan: Z wody wystrzeliwują strumienie wodne przypominające śruby, okręcając się w okół własnej osi mogą przebić się przez ciało. Ranga: C
Suijinheki: Technika głownie defensywna, z ust wypuszczamy duży strumień wody który ma nas ochronić przed atakiem Katon. Ranga: B
Suikodan no Jutsu: Technika przypominająca nie co bicze wodne. Z wody tworzą się bicze które kierują się w przeciwnika i tam się rozbijają. Ranga: B
Suirou no Jutsu: Dzięki tej technice możemy złapać naszego przeciwnika w wodnej kuli. Dzieki niej przeciwnik nie może się ruszyć, jednak my nie możemy wyjąć własnej reki z kuli. Ranga: B
Suiryuuben: Nad głową tworzymy wielka wodna kule która następnie wystrzeliwuje promienie wodne w każdego z przeciwników. Dość mocna technika na wielu wrogów. Ranga: A
Suiryuudan no jutsu: Bardzo mocny atak przy użyciu natury Suiton. Z wody tworzymy ogromnego wodnego smoka który gdy trafi przeciwnika jest w stanie rozbić go jeszcze o kilka drzew, dopiero wtedy traci na sile. Ranga: B
Suishouha: Atak polegający na wytworzeniu wielkiej trąby wodnej przesuwającej się w kierunku przeciwnika z dużą szybkością. Ranga: B
Suishuu Gorugon: Z jednej reki wysyłamy na przeciwnika wielkiego wodnego węża, która może pogryźć przeciwnika a nawet połknąć do swoich wodnych wnętrzności. Ranga: B
Suitenhoufutsu: Po wykonaniu kilku pieczęci przyzywamy wodę z pod ziemi aby wypłynęła a następnie otoczyła przeciwnika. Przeciwnik znajdując się w kuli nie może oddychać i się z niej wydostać od wewnątrz. Kulą można sterować na wszystkie kierunki. Ranga: B
Taihoudan: Z ust wypuszczamy mocny strumień wody. Ranga: C
Takitsubo no Jutsu: Zwykła technika Suiton dzięki której możemy zmienić urzeźbienie terenu, na przykład stworzyć wodospad, jezioro czy strumyk. Ranga: C
|